onsdag 17 april 2013

-17

Innan klockan slog 09.00 idag hade jag hunnit:
  • vakna
  • fixa frukost
  • äta frukost
  • klä på mig
  • klä på Ludvig
  • lämna Ludvig på förskolan
  • köra in till stan
  • simma trettio längder
Jo, jag är ganska nöjd med mig själv idag faktiskt. Efter simningen belönade jag mig med den sedvanliga fruktsalladen från badhusets café, men eftersom personen som gjort den uppenbarligen inte visste hur man skär upp en ananas så blev jag faktiskt lite besviken. Vem vill sitta och (försöka) tugga på träiga bitar liksom?

Belöning. Minus för träig ananas.

Innan jag lämnade stan tog jag en sväng förbi Apoteket för att köpa lite smått och gott att ha i BB-väskan, som småflaskor för schampo o s v samt salva till läpparna. Så i eftermiddag/kväll har väskan packats och är väl i princip färdig för att läggas i bilen och vänta på att användas. Till och med förlossningsbrevet är färdigskrivet, dock inte utskrivet. Någon har gömt skrivaren, så det får fixas en annan dag.

Dagens simning tog verkligen hårt på kroppen, så min planerade simmorgon imorgon har jag ställt in. Har haft värk hela dagen, så kroppen vill nog vila. Men på måndag ska jag på't igen, för himlarns vad skönt det är alltså!

Magen idag, vecka 38 (37+3).

Väntan börjar bli olidlig nu. KOM UT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar