fredag 3 maj 2013

Tre bilder från dagen

Inledde dagen på balkongen och piffade lite med saker jag köpte igår - en matta, två filtar och en pall/blompiedestal. Mer saker ska dit förstås, bl a en soffa av lastpallar (som jag ska bygga själv), ett bord (som jag har en bild av i huvudet men som inte verkar finnas i verkligheten), stol/ar och massa blommor i krukor och lådor. Här är det tänkt att vi ska kunna sitta och äta frukost, eller kanske mata lillasyster tidiga morgnar och förmiddagar. Kommer bli hur bra som helst!

 Satt i soffan och kollade på Den tecknade Mr Bean (för hundrafemtitusende gången) med Ludvig efter hämtning på dagis, och när jag tittade ner mot min arm/hand fann jag det här - en liten pojke som uppenbarligen var helt slut efter en hel dag med kompisarna och som därför hade somnat uppkrupen mot mig i soffan. Där halvsatt han och sov i ungefär en timme, lillgosen. 

Älskade, älskade barn. Tänk att det snart är tre år sedan du kom till oss, och att du snart ska bli storebror. Jag tankar närhet från dig så mycket det bara går just nu, och hoppas att du vill fortsätta mysa med mamma även när vi vänt din värld uppochner genom att komma hem med ett syskon. 
Mamma älskar dig mest i hela världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar