söndag 5 maj 2013

Tre (fyra) ute ur leken

Då har tre stycken ramlat ur leken, varken Sanna, Magdalena eller Therese S lyckades gissa rätt på datum och tid. Sofia (som gissade att lillasyster kommer ut om 2 timmar och 15 minuter...) lär inte heller få rätt, så egentligen är det väl fyra som "förlorat".

Fast den största förloraren är ju jag. BF +1 idag och jag kan väl inte påstå att jag tror att en förlossning är nära förestående. Så idag tänker jag försöka jobba ut henne, efter frukost ska jag sätta igång och putsa fönster och efter det blir det att påta lite i trädgården. Wish me luck!

2 kommentarer:

  1. Riktigt roligt med alla gissningarna tycker jag!
    Attans att jag inte fick rätt på datum =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja attans, jag hade gärna sett att du (/alla som gissade idag) hade rätt! Fast i och för sig, datumet kan ju bli rätt fortfarande, det är ju 12 timmar kvar på dygnet nästan. Men jag tror inte det...

      Radera