tisdag 22 januari 2013

Magen

På begäran kommer här en bild på magen i vecka 25+2 (dvs idag). När jag ser magen på foto tycker jag inte att den ser så himla stor ut, men jag känner mig enorm! Speciellt när jag sitter, då känns magen väldigt mycket i vägen.

Vecka 25+2 med lillpyret.

Motsvarande bild med Ludvig i magen.

Så jättestor skillnad kanske det inte är mellan den här graviditeten och förra ändå. Lite större ja, men inte jättemycket större. Största skillnaden är väl att jag tycker att magen sitter lägre den här gången.

Dåså. Då har jag outat min mage för allmänheten.

4 kommentarer:

  1. Ja, mkt lägre! Jag bar S lägre än B också, tror att det är vanligt att det blir så när man är omföderska. (Tack och lov tyckte jag, så skönt att slippa ha en bebis tryckandes vid revbenen :)).

    SvaraRadera
  2. Yey jag älskar magbilder på bebismagar! Tack för att du visar! :-)

    SvaraRadera
  3. Som du redan säger så är det ingen större skillnad på storlek. Jättefin mage. Ska bli så underbart att få följa med och kika på underverket nästa vecka :)

    Puss puss/M

    SvaraRadera
  4. Vilken fin mage! Den ser behändig ut tycker jag =)
    Jag tycker att min mage sitter högre den här gången, jag har fått ont i revbenen av alla sparkar och jag har inget minne av att jag kände Isak så högt upp.

    Ska du på ett till ultraljud?

    SvaraRadera